Een week voor vertrek.....! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Kim Wit - WaarBenJij.nu Een week voor vertrek.....! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Kim Wit - WaarBenJij.nu

Een week voor vertrek.....!

Blijf op de hoogte en volg Kim

16 Augustus 2014 | Nederland, Nijmegen

Lieve familie, vrienden en collega's,

Nog een week en dan stap ik in het vliegtuig richting Indonesië (Yogyakarta).

Het afscheidsfeestje is al geweest en de eerste afscheidknuffels, en afscheidzoenen zijn al weggegeven.
Ik moet eerlijk toegeven dat het nu wel dicht bij begint te komen en het toch ook erg spannend begint te worden maar ik heb er super veel zin in!

Nu de laatste dagen nog even genieten met mijn vrienden en familie.

Voor de mensen die het nog niet weten, ik vertrek zondag 24 augustus richting Jakarta, hier heb ik een tussenstop en twee uur later reis ik door naar Yogyakarta.

Ik zal tijdens mijn verblijf in Yogyakarta aan de universiteit een aantal cursussen gaan volgen, maar daarnaast zal ik ook stage gaan lopen op een basisschool.
Een ding wat ik zeker weet is dat ik een cursus Bahasa zal gaan volgen, zodat ik ook lessen in het Indonesisch kan gaan geven. Verder zal er veel in het Engels gesproken gaan worden.
Wat ik van mijn stage moet verwachten weet ik nog niet echt, dat zie ik daar wel!

In mijn vrije tijd zal ik veel gaan reizen, de lokale mensen ontmoeten, de cultuur leren kennen, veel dingen zien en proeven.

De laatste drie weken van mijn tijd in Yogyakarta zal ik gaan reizen samen met mijn ouders die dan over komen vliegen.

De komende tijd zal ik jullie goed op de hoogte houden middels deze website.

Veel liefs en tot 12 januari,
Kim



  • 16 Augustus 2014 - 11:01

    Karin:

    heel veel plezier en sterkte toegewenst! ben heel benieuwd naar je reisverhalen!!

    xxx karin

  • 16 Augustus 2014 - 11:01

    Eric:

    Wens je daar mooie tijd toe

  • 16 Augustus 2014 - 11:06

    Paul Oudijk:

    Kim heel veel plezier in Indonesië. Ik zal je volgen via waarbij.nu . De tijd gaat snel en een half jaar is zo voorbij. We zullen je hier missen. Goede reis en ik ben benieuwd naar al jou ervaringen, foto's en verhalen. ⛵⛵⛵

  • 16 Augustus 2014 - 11:07

    Marion:

    Heel veel plezier en leer ze. Ik vind het een hele uitdaging, maar het klinkt geweldig allemaal. Ik lees je verhalen wel

  • 16 Augustus 2014 - 11:22

    Odilia:

    Heel veel plezier daar en geniet van alles. Pas wel goed op jezelf xx

  • 16 Augustus 2014 - 11:23

    Paula:

    Lieve nichtje
    Wat een uitdaging geweldig dat je dit gaat doen. Leer en geniet.
    Trots op je en ik ga je zeker volgen.

    lfs je nicht

  • 16 Augustus 2014 - 12:02

    Susan:

    Hey Kim, ik wens jou heel veel plezier op je stage.
    Echt super gaaf dat je dit gaat doen!!!
    Veel gaan zien,horen,proeven en meemaken.
    Pas goed op jezelf.
    Liefs Susan

  • 16 Augustus 2014 - 12:52

    Mirjam:

    Super gaaf ik ga je zeker volgen veel plezier daar

  • 19 Augustus 2014 - 16:45

    Vera En Mila J:

    hey kim
    heel veel plezier daar
    xx mila j en vera

  • 24 Augustus 2014 - 14:27

    Kim:

    Ha Kim,

    Spannend, het is nu bijna zover!
    Geniet van iedere minuut in Indonesië, het is een prachtig land.
    Mijn opa is in Yogyakarta geboren dus ik ben heel benieuwd naar al je verhalen en de foto's.

    geniet want voor je het weet is het alweer 11 januari!

    heel veel liefs Jesper & Mandy xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 03 Juli 2014
Verslag gelezen: 357
Totaal aantal bezoekers 5918

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2014 - 12 Januari 2015

4,5 maand minor Indonesië, Yogyakarta

Landen bezocht: